Aby měli žáci matematiku rádi

Připravujete se na přijímací zkoušky z testů CERMAT?
Vyhněte se zbytečným materiálům a soustřeďte se pouze na originální příklady z testů CERMAT!

Jak kurzy probíhají

 

  • Výuka je rozdělena do dvou samostatných pololetí
    první trvá od září do prosince, druhé od ledna do dubna. Každé pololetí zahrnuje 10 výukových týdnů.
  • Nabízíme dvě varianty kurzů: základní a intenzivní.
    Základní kurz probíhá jednou týdně a v každém pololetí využívá jednu učebnici. V prvním pololetí učebnici A, ve druhém pololetí učebnici C.
    Intenzivní kurz probíhá dvakrát týdně a využívá dvě učebnice během pololetí. V prvním pololetí učebnice A + B, ve druhém pololetí učebnice C + D.
  • Probíraná témata všech kurzů (ve všech učebnicích A, B, C, D) jsou stejná.
  • Každé téma je rozděleno na čtvrtiny a každá učebnice obsahuje jednu čtvrtinu úloh z daného tématu.
    Témata v učebnicích jsou stejná, ale úlohy jsou různé.
  • Učebnice A + B + C + D dohromady obsahují všechny úlohy z testů CERMAT za posledních osm let.
    Každá učebnice A, B, C, nebo D představuje jednu čtvrtinu úloh z každého tématu.
  • Díky tomu je výuka flexibilní a navazování kurzů není nutné.
    Pokud žák absolvuje pouze jeden základní kurz v jednom pololetí, projde všemi tématy a procvičí jednu čtvrtinu úloh.
    Pokud se zúčastní obou pololetních intenzivních kurzů, projde všemi úlohami testů CERMAT z posledních osmi let.
  • Tento systém umožňuje nastoupit kdykoliv – i bez předchozího kurzu.
    Kurzy na sebe nenavazují obsahem, ale rozšiřují se množstvím procvičeného materiálu. Učivo zůstává stejné, mění se pouze rozsah praxe.

Jak výuka vypadá v praxi

  • Učitel řeší úlohy pomocí grafického tabletu, který promítá řešení dataprojektorem. Žáci tak sledují celý postup krok za krokem, podobně jako kdyby psal na klasickou tabuli.
  • Každá „tabule“ se ukládá jako samostatný snímek ve formátu PowerPoint a je studentům k dispozici v neveřejné sekci pro domácí přípravu. Žáci si tak mohou kdykoli látku zopakovat.
  • Výuka má jasnou strukturu:
    – učitel nejprve ukáže motivační příklad,
    – poté vzorově vyřeší jednu typickou úlohu,
    – a následně spolupracuje se žáky při řešení dalších příkladů stejného typu.