Aby měli žáci matematiku rádi
Připravujete se na přijímací zkoušky z testů CERMAT?
Vyhněte se zbytečným materiálům a soustřeďte se pouze na originální příklady z testů CERMAT!
Jak kurzy probíhají
- Výuka je rozdělena do dvou samostatných pololetí
první trvá od září do prosince, druhé od ledna do dubna. Každé pololetí zahrnuje 10 výukových týdnů. - Nabízíme dvě varianty kurzů: základní a intenzivní.
Základní kurz probíhá jednou týdně a v každém pololetí využívá jednu učebnici. V prvním pololetí učebnici A, ve druhém pololetí učebnici C.
Intenzivní kurz probíhá dvakrát týdně a využívá dvě učebnice během pololetí. V prvním pololetí učebnice A + B, ve druhém pololetí učebnice C + D. - Probíraná témata všech kurzů (ve všech učebnicích A, B, C, D) jsou stejná.
- Každé téma je rozděleno na čtvrtiny a každá učebnice obsahuje jednu čtvrtinu úloh z daného tématu.
Témata v učebnicích jsou stejná, ale úlohy jsou různé. - Učebnice A + B + C + D dohromady obsahují všechny úlohy z testů CERMAT za posledních osm let.
Každá učebnice A, B, C, nebo D představuje jednu čtvrtinu úloh z každého tématu. - Díky tomu je výuka flexibilní a navazování kurzů není nutné.
Pokud žák absolvuje pouze jeden základní kurz v jednom pololetí, projde všemi tématy a procvičí jednu čtvrtinu úloh.
Pokud se zúčastní obou pololetních intenzivních kurzů, projde všemi úlohami testů CERMAT z posledních osmi let. - Tento systém umožňuje nastoupit kdykoliv – i bez předchozího kurzu.
Kurzy na sebe nenavazují obsahem, ale rozšiřují se množstvím procvičeného materiálu. Učivo zůstává stejné, mění se pouze rozsah praxe.
Jak výuka vypadá v praxi
- Učitel řeší úlohy pomocí grafického tabletu, který promítá řešení dataprojektorem. Žáci tak sledují celý postup krok za krokem, podobně jako kdyby psal na klasickou tabuli.
- Každá „tabule“ se ukládá jako samostatný snímek ve formátu PowerPoint a je studentům k dispozici v neveřejné sekci pro domácí přípravu. Žáci si tak mohou kdykoli látku zopakovat.
- Výuka má jasnou strukturu:
– učitel nejprve ukáže motivační příklad,
– poté vzorově vyřeší jednu typickou úlohu,
– a následně spolupracuje se žáky při řešení dalších příkladů stejného typu.